Logo Diversen
Meneer Creëer maakt logo's voor vele bedrijven en instanties. Hierbij zoekt hij altijd naar de kern van een dienst of product en vertaald die in een helder en opvallend beeldmerk. Visuele slimmigheden maken het logo uniek, gelaagd en geven het logo het juiste karakter en een passende uitstraling...
Ga naar pagina Logo Diversen...
Ontwerp
Net als in een campagne of bij een film, gaat het bij (grafisch) ontwerp ook om het vertalen van de kern naar een krachtig en pakkend beeld.
Of het nu gaat om het vormgeven van een logo, huisstijl, flyer, poster, folder of website, Meneer Creëer komt altijd met een origineel, slim en passend ontwerp...
Landrover
Brochure
Om de Freelander 2 onder de aandacht te brengen maakte Meneer Creëer deze brochure waarbij werd uitgegaan van de gedachte dat Freelander-rijders bepaald niet doorsnee zijn.
Ze varen hun ‘eigen koers’, vertrouwen op hun ‘eigen kracht’ en hebben hun ‘eigen stijl’. In de Freelander 2 vinden ze dan ook hun ‘eigen plek’.
(Opdracht Landrover/Y&R Amsterdam)
Gemeente Den Haag
Boek
In opdracht van Gemeente Den Haag ontwierp Bureau Meneer Creëer een boek over de Paul Krugerlaan. De multi-culturele samenstelling van bewoners en ondernemers werden vertaald in een kleurrijk en optimistisch ontwerp.
Provincie Flevoland / BZMI
Campagne en vormgeving
Meneer Creëer bedacht en realiseerde in opdracht van Provincie Flevoland een uitnodigende campagne, waarbij gezocht werd naar ideëen die de zorg verbeteren. Ook ontwerp hij alle middelen, waaronder displays met boekjes, posters, advertenties, en de website. Het logo werd ingezet als bordje voor de social media campagne, waarbij foto's werden gedeeld van een betrokken doelgroep met ideeën voor betere zorg.
Bekijk de hele campagne op Pagina Betere Zorg Mijn idee...
De Groene Reus
Logo, huisstijl, diverse items
De Groene Reus is een lokale duurzame energie coöperatie. Bureau Meneer Creëer nam voor logo en huisstijl, de horizon als uitgangspunt, refererend naar de polder. Op die horizon verschijnen silhouetten, die te maken hadden met energie, omgeving, mens en natuur. Deze elementen worden klein gebruikt, daarmee verwijzend naar de naam.
De silhouetten worden flexibel ingezet om de diverse boodschappen subtiel kracht bij te zetten. Zo is bijv. op de kaart 'De Groene Reus is geboren' een ooievaar te zien met een wel heel groot pakketje ;-)
Belle Events
Logo, huisstijl, website
Belle Events organiseert events en feesten, met nadruk op multi-culturele ontmoetingen. Door de twee e's in de naam te kleuren en de tweede e te spiegelen ontstaat er een ontmoeting. Het vrolijke karakter hiervan wordt benadrukt door het gekozen lettertype, waarbij de e's staan voor lachende en pratende mensen.
De website is zowel helder, als vrolijk, waarbij zowel de praktische kant (agenda, ticketverkoop) als de sfeer bij de events een belangrijke rol spelen.
Zorginnovatie Platform Flevoland
Logo, poster, kaarten
Bureau Meneer Creëer ontwierp dit logo voor dit platform, een initiatief van Provincie Flevoland, OMFL, CMO en MCC Flevoland waarin het bedenken van ideëen centraal staat.
Ook ontwierp Bureau Meneer Creëer een de poster en kaarten voor een actie van ZIPF tijdens de Nationale Week van Zorg en Welzijn. Hiermee werden voorbijgangers gevraagd om hun wens op het gebied van zorg in een wensboom te hangen...
BHU Coaching
Loop-card
BHU Coaching vroeg aan Bureau Meneer Creëer om hun coachings-bezigheden te vertalen in een item dat zowel kon worden weggegeven in een netwerksituatie, als worden ingezet voor een Direct Mail-actie.
Bureau Meneer Creëer ontwierp een opvallende ‘loop-card’ waarbij stoelen als metafoor worden gebruikt.